am revenit.

| |

a trecut ceva vreme de când nu am mai dat pe aici cu produse noi,
ne cerem scuze şi promitem să ne revanşăm.
însă după o serie luuuuungă de examene,evenimente fericite şi mai puţin fericite,
am avut nevoie de o pauză,ca să ne recâştigăm inspiraţia şi cheful de muncă.(oricăt de frumos ar fi tot actul creator dacă nu e chef de lucru,nu iese nimic bine)
ne-am pus deja minţile la treabă,am început să desenăm şi să modelăm aşa că nu uitaţi să mai daţi pe aici.
ah..şi nu uitaţi!toamna nu aduce doar haine mai groase ci şi târgurile,la care abia aşteptăm să participăm!
până una alta,Mara a pregătit ceva drăguţ şi psihedelic,de pe meleaguri fantastice:

tree of night
pandantiv mare.
pret : 25 lei
tot ce e cu alb este fosforescent.
contact: Mara


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu